fredag 3 december 2010

Frostbiten Fredag

Jag börjar med att säga, som så oändligt många andra medborgare, rackarns vad kallt och snöigt det är!
  Originaliteten flödar. Ni har säkert hört det tusen gånger redan. Men jag säger det för att jag gillar vädret just nu. Min garderob är så varm och skön på vintrarna så det är ett uppskattat inslag med kyla så länge det inte är slask.
  Igår var jag och unge Herr J ute och grillade korv i femton minusgrader till exempel. Det var en utmaning värdig överlevaren Bear Grylls, att få igång elden. Men vilken glädje och stolthet som infann sig när vi en halvtimma senare lyckades och kunde njuta av den varma brasan med en varsin korv i händerna.

I dag ska smutstvätten reduceras och senare i eftermiddag blir det en session i replokalen tillsammans med General och sedan blir det lite Idol. Jag håller stenhårt på Jay Smith.

En gammal bild. När håret gick långt ner på ryggen i sann hårdrocksanda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar