tisdag 30 november 2010

Svälten är sedan länge över

  Första sakerna först.
  Jag ber ödmjukt om ursäkt för den långa frånvaron. En smäll på de virtuella fingrarna är vad jag förtjänar. Men räds icke kära medmänniskor, jag tar en en gång till orda och jag börjar helt naturligt där jag slutade senast.
  Och vart var det? Jo, vid första riktiga måltiden som bestod av fett och proteiner. Nu, ett tag senare och ett fortsatt intag av mat som skulle passa vilken varg- eller lejonmage som helst kan jag gladeligen presentera lite resultat. Det blir nog de enda resultaten om det på Stalking The Dead eftersom jag har jobbat med Sofie, på den gemensamma sidan om just sådana saker. (Hör av er om ni är intresserade av adressen). Men jag lovade ändå att skriva siffrorna om hur det fortskred.

Då: 115 kg.
Nu: 109 kg.

Då: 125 cm runt magen.
Nu: 120 cm runt magen.

Då: 111 cm runt midjan.
Nu: 107 cm runt midjan.

Då: 143 cm runt bröstet.
Nu: 120 cm runt bröstet!

Jag är mycket, mycket nöjd. För jag vet att detta kommer att fortsätta tills jag blir precis så i kroppen som jag önskar och under tiden mår jag bara bättre och bättre.


Det slutgiltiga målet?
Ett verktyg för den gamla skolans tvättstugor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar