onsdag 10 november 2010

En studie i hunger: Dag 3

  Nu är den tredje dagen av hunger påbörjad. Frukosten bestod av en shake med vaniljsmak. Det är en utav de godare smakerna enligt mig. Men magen kurrar i ett jämt tempo. Det kan den få göra hur mycket den vill, nu är det jag som bestämmer. Till lunch skulle jag vilja äta en kycklingsoppa
  Igår bestämde jag mig för att pigga upp denna självförvållade fasta med... (trumvirvel)... Dead Rising 2 - Outbreak Edition! Den ligger nu på posten på väg till sin nya husbonde och förväntas anlända imorgon. 
  Nu väntar en dusch och sedan en uppfriskande promenad på de numera snötäckta gatorna  med min älskade Sofie-san.

  För att motivera mig själv ännu mer ska jag berätta i siffror hur stor jag är nu och uppdatera om en vecka och se skillnaden. 

Vikt: 115 kg
Midja: 111 cm
Mage, runt navel: 125 cm
Bröst: 143 cm


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar