torsdag 28 oktober 2010

Red Dead Redemption: Undead Nightmare

Men se där! En sådan utomordentligt trevlig nyhet!
  När jag för ett par timmar sedan skulle se vilka nya tillägg, demon och produkter som  hade hittat in på den virtuella marnadsplatsen Playstation store så blev jag glatt överaskad av Undead Nightmare. Detta är alltså en expansion till det mycket beroendeframkallande sandlådespelet  Red dead redemption, som introducerar mängder och åter mänder av zombies i Red deads annars så levande vilda västern.
Jag har bara hunnit med några uppdrag men detta blir med all säkerhet en mycket angenäm upplevelse.
  Tack Rockstar!

       


2 kommentarer:

  1. Du skulle inrikta dig på att få jobb som recenserare eller hur i hela friden det stavas ^^
    Du är grym på att skriva och uttrycka dig i text! vilken talang, I'm impressed!

    SvaraRadera
  2. Jag bockar och bugar samt lyfter på den virtuella hatten. Det vore faktiskt hur kul som helst att jobba med text. Tänkte mig en karriär som krönikör/författare/recensent/bloggare.

    SvaraRadera